deadline.

I veckan måste den sista uppgiften bli klar. Den MÅSTE. Motivation, kom igen. I need you!


En helg i stugan är allt som behövs för att ladda batterierna & verkligen känna att sommaren är pågång. Att gå på stenarna på strandet, titta ut över havet & höra vågorna slå mot stenarna är någonting helt underbart!
Ikväll kommer ante hem från stockholm och jag ljuger inte när jag säger att jag saknar honom. Det är så tomt när han inte är i närheten. Men, nu är det bara några timmar kvar:)

Imorgon & på tisdag ska jag jobba igen. Blir dock bara två förmiddagar, men det är bättre än ingenting.

Nu ska jag äta lite middag & efter det går vi se vad som händer.



Innan jag avslutar detta inlägg vill jag bara passa på att återigen Gratulera min underbara mamma! Både på födelsedagen (igår) & morsdag idag. Du är underbar & jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Bea

Du verkar ha haft en skön helg :) Hoppas det går bra att jobba.

Tur att uppgiften går fort att göra ;) Jag har lite kvar på min... Kramar!

2010-05-30 @ 21:46:41
URL: http://beeatriice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0