matlagning.

Ni som känner oss vet vid det här laget att vi sällan äter middag i normal "middagstid" och så är även fallet idag. Ante är iväg på soptippen med svärfar så det blir väl att äta när han kommer hem. Magen skriker efter mat nu så jag hoppas att han inte blir borta så länge!:P
Idag när jag körde upp till stan och lämnade igen en bok så tänkte jag på en person som jag inte träffat på väldigt länge & när jag lämnat igen boken åkte jag & handlade på coop & där var just den personen som jag tänkt på minuterna innan. Det är lite läskigt såntdär, men jag är glad att jag fick träffa han & att han mår bra!:)
För övrigt så kommer jag inte överens med coop, jag har några få saker att handla men eftersom man springer omkring mellan hyllorna som en virrig höna så tar det betydligt längre tid än vad man planerat. Nä, tacka vet jag Maxi - där har jag iallafall koll på var sakerna finns!

Imorgon blir det en spännande dag, jag ska nämligen jobba i bodbysund. Och jag måste erkänna att jag är lite nervös. Det börjar vara så sällan jag är där & jobbar så man hinner glömma bort så mycket mellan gångerna. Det är ju iofs bra att barnen vet precis hur allt ska gå till & sköter jag mig inte så är de inte sena på att berätta det. Sötnosarna. Det ska bli riktigt kul att träffa kollegorna också, det var ett bra tag sedan nu faktiskt.
Efter jobbet blir det att skynda sig hem för att äta & sedan åka till emma. Det ska bli riktigt kul att träffa emma, det var återigen jättejätte längesedan & det ska bli spännande att se hur "tjock" hon har blivit;) Så vi håller tummarna på att allt går bra imorgon & att det inte dyker upp några sista minuter saker som gör att jag inte kan åka till hjoggböle.

Nä, nu får ante faktiskt ta & komma hem. Nu vill jag äta;P
Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: e

du jag kom på att om du vill kan du ju äta här imorgon? slipper du hem och sen tillbaka? hör av dig kram

2010-05-10 @ 18:49:59
Postat av: Bea

Hoppas det går bra att jobba :)

Kram

2010-05-11 @ 11:36:57
URL: http://beeatriice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0