prosit.

Idag har jag skjutsat syster & Johan till flygplatsen, så efter en helg med sol och värme så måste de återgå till verkligheten imorgon.

Efter att de åkt så for jag hem & började kratta det sista som var okrattat på gårdet. Pappa kom också förbi och hjälpte oss med buskar och ogräs. Helt underbart att få hjälp med sånt som man inte riktigt har så bra koll på. Men nu ser det iallfall lite skapligare ut här ute iallafall, även om det är mycket kvar.
Men att kratta är inte någonting för mig, dels för att det är så oerhört tråkigt men också pågrund av min pollen allergi. Jag har nog inte nysit så många gånger under en & samma dag tror jag. Riktigt jobbigt är det, men vad gör man inte för att ha det fint runt omkring sig! :P

Kroppen känns nu riktigt slut så det blir att läsa lite bok & se hockeyn innan det är läggdags. Eftersom svärmor & Micke är i Turkiet så tar vi hand om deras katt, men det är verkligen inte jobbigt. Jag tror nämligen inte att han är så sugen på att bo med oss för den enda gången han är synlig är när vi inte är hemma eller när vi sover. Annars ligger han i källaren och tar det lugnt:P Men, jag tror inte att han lider. Han får ju mat iaf:)

Nu blir det att fortsätta läsa..
Hoppas ni haft en mysig helg!:)
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0