underbart.

Vädret är verkligen underbart just nu. Varmt & skönt. Det känns bara så synd att man knappt får vara ute med tanke på den här jädra pollen som ska finnas. Ögonen kliar, jag nyser & halsen kittlar.. Men, vad ska man göra? Har frågat min barnmorska om det finns någon medicin man får ta för det är rätt så påfrestande..

Stommen till altanen blev nästan klar igår, det fattas bara att skruva fast två reglar. Sen kan det roliga börja:)
Det roligaste av allt var att jag & Ante hjälptes åt att bygg igår när svärfar farit & jag tycker faktiskt att vi klarade det galant;P För jag kan ju inte påstå att varken jag eller A är några snickare att lita på:P Men någongång ska man ju lära sig!:)
Det ska bli så härligt att sitta där ute på kvällarna, för det är ju där solen är.


                                   *************************************************



Jag börjar räkna ner dagarna nu tills vi ska få se det lilla underverket i magen. Det känns så oerhört spännande och overkligt. Men på onsdag är det dax och det är så kul att ante är ledig då så att han kan följa med. Helt perfekt. Efter ultraljudet tror jag att allt kommer kännas mera verkligt, finns det verkligen någon i magen? Jag mår ju så bra och några sparkar har jag inte känt, inte vad jag vet iallafall. Men på onsdag, då får vi veta & se vår alldelens egna bebis för första gången. Tårarna rinner nerför mina kinder när jag skriver detta & det är av glädje och lycka. Vi två ska bli tre, vi ska bli en familj & känslorna jag känner går inte med ord att beskriva.♥



Kommentarer
Postat av: Jesse

Har ni byggt själva..hmm..vågar man verkligen komma och sitta på den altanen sen? =P

2010-05-21 @ 08:11:45
URL: http://minsonsmorsa.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Är sååå glad för er skull. Lycka till på ultralljudet! Kram

2010-05-21 @ 21:36:52
Postat av: Jimmy

Måste nog säga att jag blev ganska imponerad när jag promenerade förbi å fick se jobba på, såg mycket bra ut! Tror verkligen Ante älskar sina byxor också:)

Sen måste jag ju åter igen säga hur glad jag är för eran skull med den lilla:)

2010-05-22 @ 11:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0