väntar..

Nu har jag äntligen tagit tag i alla miljarders dammråttor som hade flyttat in här hos oss. Känns skönt att de är borta så det känns lite renare här inne iaf. Storstädningen får vänta tills det kommer en sämre dag än denna, väder mässigt alltså.

Jag ska snart gå ut & sätta mig en stund i det vackra vädret. Först ska jag vänta tills de ringer upp från vårdcentralen, jag måste ha något mot min pollenallergi innan jag kliar sönder mina ögon & innan jag skrämmer grannarna allt för mycket pga. mina nysningar. Jag hoppas att det finns något bra att ta trots att jag är gravid. Förhoppningsvis går det snart över så jag inte behöver äta någon medicin så länge.

Den sista skoluppgiften ligger fortfarande och väntar på att bli gjord & jag har lovat mig själv att jag ska ha gjort den klart innan onsdag nästa vecka. Så jag har måndag & tisdag på mig. För nu är det helg. En helg som förhoppningsvis kommer bli trevlig. Vilket väder det blir återstår väl att se, antingen sol & varmt eller åska? Det verkar vara svårt att bestämma vädret inför helgen tror jag..

Nä, 10.05 skulle de ringa upp mig så det är väl bäst att göra sig beredd:P

Njut av solen allihopa:)





Bea & Kim, Jag håller tummarna för er;)

Kommentarer
Postat av: Bea

Tack :) Hoppas du får nån medicin! Jag heller klar med uppgiften, känner som ingen stress :P Ha en supertrevlig helg! Kramar

2010-05-21 @ 10:27:13
URL: http://beeatriice.blogg.se/
Postat av: Frida

Vad skönt att höra Johanna för jag har inte ens öppnat böckerna=)! Vi tar uppgiften nästa vecka och njuter av helgen! Hoppas att du får hjälp med nysattackerna!!

Kramisar

2010-05-21 @ 21:38:58
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0