värme.

Vilken underbar dag det har varit idag, solsken & värme. Underbart. Jag satt inne på förmiddagen och försökte ta mig igenom en bok som är bra att ha läst innan sista uppgiften som skall göras imorgon, men jag kände att det var trevligare att var ute på gården och pyssla lite. Men eftersom det är gräspollen som är det värsta för mig så blev det inte så mycket effektivt arbete mellan alla nysningar:P Så jag åkte & handlade inför middagen & satte mig sedan & solade en stund. Helt underbart.

Ante kom hem på en blixtvisit, åt middag & nu är han återigen påväg till jobbet.. han hade möte. Stackarn. Det har varit stressiga dagar & jag hoppas att han lyckas hålla sig vaken på mötet, han såg rätt så trött ut när han var hem:P

För min del blir det att sätta sig på inglasningen med boken & försöka fundera ut någonting bra att skriva imorgon:) Kan hända att det även blir en promenad med mamma, vilket jag inte tackar nej till!

Ha en bra kväll allihopa:)

Kommentarer
Postat av: Louise

Vad gullig du är Johanna, tack för dina ord!:) Visst är det tungt ibland men att kunna göra skillnad och känna sig behövd är den största motivationen, precis som du kan i ditt kommande yrke med barn!:)



Sköt om dig och magen! Jag tittar in här lite då och då för att kika hur det går för er!:) Störstkramen

2010-05-17 @ 21:45:09
URL: http://louisen.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0