fönsterputsare sökes!

Jag har inte putsat mina fönster av den anledningen att det inte finns någonting som är så tråkigt & för att jag alltid lyckas göra fönsterna mer skitiga efteråt än vad de var innan. haha. Plus att alla fönster är så repiga att det ser ut som att någon har tvättat fönsterna med svinto vilket inte är så fint!  Så om det finns någon vänlig själ där ute som har lite att göra någon dag framöver så är det bara att komma förbi & tvätta;)



Idag är det återigen lördag & denna veckan har gått tokfort. Jag trodde att det skulle gå sakta nu när jag inte jobbar längre men så verkar inte vara fallet. Jag tycker dessutom inte att jag hunnit göra nåt vettigt i veckan förutom att städa & tvätta, men nu när solen lyser in så ser det nästan ut som att jag borde städa igen. Hur kan det bli så dammigt så fort?!

Gällande bebis så mår den tydligen hur bra som helst i magen eftersom den fortfarande inte har visat något tecken på att vilja komma ut. Och det fastän jag inte gör annat än dricka hallonbladste, gå i trappor och försöka hålla i gång så mycket som möjligt. Men, det är ju fortfarande 8 dagar kvar innan BF.. men så länge hoppas jag inte att vi ska behöva vänta:)

Jag hoppas att ni får en undebar lördag allihopa!:)
Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0