vecka 40.

Nu går jag in i vecka 40 & det är bara sex dagar kvar till BF. Tänk vad fort den här tiden har gått, jag har gått & burit på en liten människa inom mig i 39 hela veckor & jag kan inte fatta att det snart är dags att träffa den lill*.
Ju närmare vi kommer den 14 november, det datumet som vi länge gått & väntat på, så känns det faktiskt som att dagarna bara rusar fram samtidigt som tiden ibland står helt stilla. Snart börjar ett nytt kapitel i våra liv & jag vet att vi längtar lika mycket både jag & A efter att se vem som gömmer sig inom mig. Jag känner en stor glädje varje gång jag tänker på att vi snart kommer vara en familj, vi kommer inte bara vara Ante & Johanna längre. Helt otroligt. Det finns egentligen så mycket man skulle kunna skriva om graviditeten & alla förändringar som kommer att ske. Men jag kan inte beskriva den känslan & glädjen jag har över allt detta. Jag fullkomligt älskar att vara gravid, det är så mysigt, fascinerande & spännande att det verkligen växer en liten människa inom mig & jag vet att jag kommer vara med om någonting ännu större när det kommer till förlossningen. Och tänk att få se sitt egna lilla barn utvecklas & växa.. ja, det är en obeskrivlig känsla..
Jag är så lycklig & glad att jag får dela allt det här med dig Andreas, Jag älskar dig!




Kommentarer
Postat av: Bea

:,) Ja, tänk snart är h*n här! Så spännande :D Vi måste ju boka in en fika i veckan :) Kramar!

2010-11-08 @ 15:12:35
URL: http://beeatriice.blogg.se/
Postat av: e

vad fint skrivet.. här är vi 3 st som också längtar massor :-)



tack för idag!

2010-11-08 @ 19:07:17
Postat av: Moa

Tänk, nästa gång vi ses har du kanske en bäbis. :) Om så är fallet vill jag önska er all lycka till!

Kraaaam!

2010-11-09 @ 07:42:40
URL: http://moawestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0