ont i fötterna.

Efter några timmar på stan med mamma är jag helt slut i mina stackars fötter. Ändå orkade vi inte vara på stan så värst länge, bara några timmar. Men, det är klart.. man är ju lite tyngre nu mera så det kanske inte är så konstigt att fötterna börjar säga ifrån:P
Det blev lite shoppande idag, ett linne till mig & resten av sakerna är till lill*n. Några bodys, sockar & en åkpåse till vagnen. För nu börjar det ju faktiskt närma sig med stormsteg, jag ska bara jobba tre veckor till och med tanke på hur fort veckorna går så har vi snart vår lilla bebis att mysa med.

Nu måste jag börja göra mig i ordning för vi är nämligen bortbjudna till Erika & Mauro ikväll. Det ska bli trevligt att få umgås en kväll med dem & samtidigt är det ju aldrig tråkigt att träffa Hector:) Jag tror iallfall att det kommer bli en mysig kväll med trevligt sällskap!

Vad morgondagen har att erbjuda vet jag inte riktigt än, ante jobbar hela dagen så jag är all alone. Om jag känner mig duktig blir det nog att städa lite & kanske plantera om några blommor. Men, det får vi se imorgon.
Jag ska ta lite kort på det vi har handlat så ni också får se lite:)

Hoppas ni får en underbar lördagskväll:)
kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0