vintertid.

Nu börjar vintern närma sig med stormsteg för nu är t.o.m klockan inställd på vintertid. Rätt skönt ändå att klockan bara är strax efter 11 istället för 12:) Idag ska jag tvätta lite bebiskläder och förhoppningsvis bädda i spjälsängen:) Dessutom kommer mamma & janne hit för att hjälpa oss med tapetseringen i gillestugan. Jag har nämligen portat ante från allt som har med tapetsering att göra & jag litar inte nå mer på min egen förmåga till att tapetsera så därför får det bli mamma & janne. Då vet jag iallafall att det blir bra, på första försöket:P


Igår tillbringade vi eftermiddagen & kvällen i örviken hos familjen lindgren/antonsson vilket var lika trevligt som vanligt. Vi såg hockey, käkade tacos, byggde med tågbanan & såg Beck - levande begravd. Så det blev en mysig & lyckad kväll!

Nu ska jag stöka bort lite i köket & skicka ner ante i källaren för att måla sista varvet i badrummet;P

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0