ändrade planer.

Idag var det meningen att jag & A skulle gå på hockey. Först hade vi tänkt äta middag på ladan & sedan se hockeyn. Jag var riktigt sugen att faktiskt gå & se en match även om det bara är genrepet inför de "riktiga" matcherna, men det känns inte riktigt som att jag kommer vara på plats & se Aik så mycket denna säsong. Tyvärr så gick ju våra planer inte riktigt igenom eftersom de ringde imorse & sa att A skulle måsta jobba till stängning istället för till klockan 6. Så nu sitter jag hemma, har lovat att städa men känner tyvärr ingen större lust till detta & A är på jobbet. Det är ju bara några timmar kvar nu tills han kommer hem, men jag vill ha han hemma nu! Det skulle ju vara vår fredag, en mysig start på helgen. Men, det blir inte alltid som man tänkt sig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0