lördag.

Oj vad jag älskar lördagar! Ingen stress på morgnarna, god frukost & mys i massor. Det är tur att man har helgerna att se fram emot när man jobbar hela veckorna:)
I torsdags fyllde älsklingen år så då hade vi främmande av hela släkten, nästan iallafall. Och det är som vanligt alltid lika trevligt att få främmande. Men jag måste faktiskt erkänna att det även var lite skönt när det blev tyst & lugnt igen när de hade åkt hem. haha. Jag är inte van att träffa så många människor på samma gång:P
Men fikat blev godkänt av både stora & små & tårtan tog slut så det måste ju betyda att det var gott:)
    
Tårtan dekorerades med hallon & såg då genast godare ut. Men jag glömde visst fota det:P


Igår kom ante hem med en rolig överraskning, när han kom hem & öppnade dörren så hörde jag även ljudet av små tassar & jag förstod direkt att det var Hector som följt med hem. För eftersom jag ska bort till madde ikväll så tyckte ante att han skulle få låna H så att han skulle ha nåt att göra:P Och det fick han. Så hela helgen blir det mys med Hector & även nästa helg ska vi få mysa med den lilla vildingen. Erika & Mauro, tack för att vi får kidnappa han lite då & då!


En bild på Hector från förra gången vi kidnappade honom:)


Idag är det som vanligt regn, men snart blir det att gå en promenad, & åka till stan för att beställa tapeter till gillestugan. Därefter blir det fotboll & ikväll tjejkväll hos madde med middag, bad & bastu. Så den här dagen kan ju inte bli annat än bra!
Nu är det dags att klä sig varmt så man inte fryser när vi är ute och går.

Ha en jättebra helg allihopa:)


Kommentarer
Postat av: Jessica

men hallå där..dom där kakorna högst upp vill jag tjuva!

2010-09-25 @ 20:55:44
URL: http://minsonsmorsa.blogg.se/
Postat av: e

såg mycket gott ut!! men vad står det egentligen på tårtan ???

2010-09-26 @ 15:35:44
Postat av: johanna

emma, det står 26/29. Ante fyllde ju 26 & Nicke har fyllt 29. haha:P

2010-09-26 @ 17:36:09
URL: http://johannafo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0