Meja.

Ikväll har jag äntligen fått träffa älskade lilla Meja. Helt fantastiskt söt. Och även fast det var första gången jag träffade henne idag så känner jag redan starka känslor för denna lilla tjej. Jag hoppas & tror att jag kommer få vara delaktig i hennes utveckling & jag ska följa den med glädje. Meja ligger redan varmt kring mitt hjärta!
E & P, ni har en underbar dotter.

När jag får träffa & mysa med bebisar så känner jag att min längan efter vår lilla älskling bara växer sig större. Det är självklart många frågor som kretsar runt i huvudet på mig men då är det tur att man har underbara vänner att fråga för att få tips & råd. Men jag längtar tills jag för första gången får hålla den lilla krabaten i min famn och berätta hur mycket jag älskar h*n. Att få se hur h*n utvecklas och kommer h*n att vara mer lik mig eller ante? Det är med stor spänning som vi väntar, och nu är det bara tio veckor kvar tills jag är beräknad. Ett nytt kapitel i våra liv är snart här:)


Nu ska jag lägga mig & känna hur dunderklumpen rör sig i magen:)
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: e

men BRÖÖÖL vad fint du skriver! självklart kommer du bli en stor del av hennes liv precis som du varit/är en stor del av mitt <3

kram!!

2010-09-02 @ 15:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0