tjugosjätte september tjugohundratio.

Vilken underbar höstdag det är idag. Jag har spenderat mer än en timma i skogen & gått elljusspåret med Ante, Hector & Jimmy. Superhärligt väder & trevligt sällskap. Det kan ju inte bli bättre. Men efter promenaden har det inte hänt så mycket mera, har legat i soffan & njutit av mama tidningen som kom i veckan:) Ytteligare ett kalas är inbokat idag då antes "morfar" fyller år & då måste man ju ladda batterierna så man orkar fika mycket;P
Det stora bekymmret är ju bara vilka kläder man ska ha på sig eftersom det känns som att man har på sig samma saker hela tiden.. lite trist känns det faktiskt. Men, det är inte så mycket att göra åt. Magen ska ju vara med ett tag till så:) Vilket jag faktiskt är glad för, visst håller vi på att längta ihjäl oss efter vår lilla skatt men samtidigt älskar jag min mage & jag vet att jag kommer sakna den. Så de sista veckorna ska jag mysa med magen & njuta av tillvaron.

Nu måste jag skynda mig i duschen så jag hinner göra mig i ordning innan kalaset:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0