ultraljud.

På tisdag blir det att fara & göra ett till ultraljud. De vill vara säkra på att bebisen mår bra & växer ordentligt. Jag själv är inte så orolig, jag vet att magen växt & så mycket aktivitet som det är i magen så känner jag mig rätt lugn:) Men det känns ju såklart bra att få göra ett till UL så att man verkligen kan slappna av!
Anledningen till att de inte riktigt tror att magen har växt beror på att jag varit till flera barnmorskor som har mätt magen på olika sätt.. Men, på tisdag får vi som sagt veta hur det ser ut med vår lilla älskling!

Nu måste jag börja med middagen för nu är ante på väg hem:)

Kommentarer
Postat av: Frida

Nej men vad kul!! Det är så häftigt att göra ett ultraljud så sent i grav då får bara enstaka kroppsdelar plats på skärmen men de blir jättetydliga - Lycka till!!!

Kramar

2010-09-30 @ 21:24:01
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0