bytardag.

Idag var jag & Sofie till bureå på klädbytardagen & det var stor skillnad på rusningen om man jämför med skelleftehamns bytardag. Som dag & natt. Jag hittade ett par jeans, en body & två tröjor för endast 60kr & det är ju riktigt bra! Men, jag måste nog ändå erkänna att jag inte riktigt känner mig riktigt hemma på dessa bytardagar. Alla andra sliter & drar i kläderna & stoppar ner klädesplagg på klädesplagg i den blåa ikeakassen & själv så står man där & velar om en body eller tröja för 10kr. Jag tror att det är lukten av "gamla" kläder i en stor hög som gör att jag inte blir så sugen på att storshoppa. Sen är jag ju lite kräsen också, min lilla prins får ju inte ha på sig vad som helst:P haha. Men, jag kommer ändå fortsätta fara på dessa bytardagar för det finns ju faktiskt ändå riktigt bra fynd att hitta. Om man har riktigt tur!

Annars idag så har jag & lilleman spenderat dagen hos mamma & janne. Ante har ju varit i lycksele & bowlat men är förhoppningsvis snart hemma igen. Så dagen har varit helt ok, morgondagen tror jag kommer vara helt underbar för då är hela familjen samlad:)

Trevlig kväll på er:)

Här bjuder jag på en liten gladskit i badet;)


Kommentarer
Postat av: e

sötkorv :)

2011-04-10 @ 12:49:09
URL: http://finnsisjon.blogspot.com/
Postat av: karin

vilken_glad_liten_en:)

2011-04-11 @ 19:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0