främmande.

Idag har vi haft lunchbesök av Madde x2, Enzo, Linda, Lill & lilla Oliver:) En riktigt trevlig förmiddag med god mat! Men jag tror inte att charlie vill att jag ska äta samtidigt som de andra tjejerna, för de senaste 3 gångerna vi träffats så blir charlie hungrig just när vi satt oss & ska äta. Jag hinner bara ta en tugga, så det slår aldrig fel:P
Annars idag har det väl inte hänt så jättemycket, har varit ute på en kort promenad & även hunnit röja lite i datarummet. (flyttat runt massa saker så det känns som att jag varit duktig & röjt en massa;P)

Imorgon är det onsdag igen & tyvärr den onsdagen i månaden som ante jobbar. Men jag hoppas på en solig & fin dag så vi kan vara ute:)

Nu väntar jag på att ante ska komma hem från hockeyn så vi hinner träffas lite innan det är dags att sova!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sådär är Sebbe också, det blir bättre när dom lär sig äta själv =P Vi brukar ge han mat innan våran är klar sen får han gnaga på en majskrok eller ett smörgås rån när vi äter =P

2011-04-13 @ 07:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0