grått & trist!

Idag regnar det ute & himlen är alldelens grå. Huvva, jag vill ha sol & värme nu:)
Lilleman ligger ute i vagnen & sover så jag passar på att sitta här vid datorn en stund & bara njuta av bra musik. Snart kommer pappa hit & hälsar på, jag tror att charlie abstinensen börjar bli för stor.. de träffades ju senast i torsdags & det är ju flera dagar sedan:P
Charlie vaknade halv nio i imorse & det berodde nog mest på att jag bokstavligen flög ur sängen när jag insåg att han sovit så länge. Men, tro nu inte att han har sovit hela natten & ända till halv nio. Nejnej, det vore ju för bra för att vara sant. Nog är man uppe minst 3 ggr från det att han lägger sig för natten till sex tiden på morgonen. Förr gick det jättebra, jag tog upp han från sängen & ammade honom & la sedan ner honom & han somnade på direkten. Nu mer gråter han & han blir arg om man försöker stoppa in tutten & om jag försöker amma honom så blir han också arg. Ibland måste man hålla upp honom en stund & sedan går det bra att amma honom, men då ska han ju ibland börja med vänstra bröstet & ibland det högra! Han är nog så trött att han inte riktigt vet varför han gråter & blir arg. Och eftersom det ibland händer varannan timma så gör man allt bara för att han ska bli nöjd!  Jag hoppas att det snart går över för både vår skull men mest för hans egen! Han får gärna vakna klockan sex varje morgon bara han sover lite bättre på nätterna.
Men, han mår bra, är gladst i världens all annan tid & jag är så lycklig att vi får vara hans föräldrar så jag ska inte klaga♥

Nu ska jag passa på att äta lite lunch innan charlie vaknar.
Jag hoppas ni har en riktigt bra måndag, trots det ruggiga vädret:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0