sjukling.

Nu börjar krafterna att komma tillbaka efter ett besök av den berömda magsjukan. Tack & lov så blev det bara en snabbvisit & än så länge är det bara jag som blivit drabbad! Men vilken pärs det är att vara sjuk samtidigt som man ska hålla koll & roa en fem månaders charlie. Det var inte det lättaste mellan alla toabesök & svimattacker. Då är det tur att man har en snäll pappa som kom hit i några timmar innan ante lyckades ta sig hem från jobbet. Annars vet man aldrig hur den förmiddagen hade slutat, så tack!


Nu till något mycket trevligare, påskhelgen. Den spenderades med familjen (utom ante som var tvungen att jobba) i stugan & vi gjorde egentligen ingenting förutom att njuta av ledigheten & äta gott. Det blev självklart en massa bus med charlie också:) Söndagen spenderades i kåge där Enzo blev döpt & till vår stora glädje så lyckades ante ta ledigt så hela familjen var samlad! Det kändes dock som att vi var familjen dårhus, charlie skrek & tappade tutten, jag halvlåg på golvet för att leta den, ante tog kort & höll på att riva ner psalmboken, charlie rev ner psalmboken..m.m, det kändes faktiskt riktigt bra att vi satte oss längst bak!

Nu ska jag gå & dricka lite vatten & hoppas på att jag är riktigt pigg imorgon, jag vill ut i det fina vädret!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Krya på dig syrran!

2011-04-27 @ 20:46:33
Postat av: karin

krya_på_dej_vännen_och_vad_trist_att_vi_inte_hann_ses_i_påskas,_men_det_får_bli_en_annan_gång:)_Kram!!



2011-04-30 @ 12:07:28
Postat av: e

dags för en uppdate här!!

2011-05-12 @ 21:36:49
Postat av: Anonym

uppdatera please!

2011-05-13 @ 21:22:05
Postat av: Anonym

können sie bitte uppdatieren!

2011-05-14 @ 21:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0