bilspaning.

Dagen började väldigt lugnt eftersom regnet öste ner utanför fönsterna. A åkte till falmark med förhoppningen om att få åka med till huvudstaden. Men, när det endast fanns kvar biljetter för ca 3000kr enkel väg så fick det vara. Så istället för att hämta en bil så fick han spendera dagen med oss isället. Och efter en hel del sittande vid blocket och flera telefonsamtal så verkar det nu vara så att vi får hämta en bil i övik imorgon istället. Det ska bli så skönt att få ha tillgång till en bil igen. Nu slipper vi traktorn! Lycka! Men, hur det går i övik imorgon det berättar jag mer om en annan dag!

Dagen har varit rätt lugn ändå, solen kom fram mellan regnmolnen så vi cyklade ut till storgrundet och hälsade på farmor och micke. Därefter blev det en snabbis till Sjön & efter det en tur på coop bygg. När vi lika var i stan så passade vi på att äta på coop eftersom det ändå var matdags för lilleman. Eftersom vädret var så fint ikväll så bestämde vi oss för att fara och se på fotboll, rönnskär mot drängsmark. Men charlie hade andra planer så en stund innan halvlek så cyklade jag & charlie hem. Krafterna var slut hos prinsen och han somnade rätt snabbt ändå.. och det gjorde jag också..:P


Eftersom ante inte är hemma just nu så har jag försökt vara lite duktig och letat fram lite litteraturer på nätet. Suck, bara en vecka kvar nu innan allvaret sätter igång igen. Men, jag ska försöka göra allt för att tänka positivt på det för då kommer det gå betydligt lättare:)


Vår älskade gladskit;)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det ser ut som C blivit en riktig busunge:) Kram från moster

2011-08-18 @ 21:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0