fredag

Idag har vi haft en riktigt bra dag. Först kom M & hämtade bilen, så nu är skodan ett minne blott. Vi hann ha den i ca ett år innan det blev dags att byta. Än har vi inte hittat nåt att byta till, men det kommer nog. Hoppas jag. Annars måste vi nämligen köra en gammal passat som mestadels låter som en traktor, den har ingen fungerande ac eller stereo + att den inte har någon servo;P Men, ju längre vi kör traktorn ju mer kommer vi nog njuta av nästa bil. Efter att bilen åkt till sitt nya hem så fick vi efterlängtat främmande av Emma, Karin & Meja. Barnen har busat, vi brudar har snackat & ätit en god lunch på kopparstark. Emma & Meja stannade kvar lite efter att barnen hade sovit så de hann både äta en gång till tillsammans plus leka lite till & det tackade vi absolut inte nej till. Ante jobbade ju till sex idag så sällskap är alltid välkommet.

Imorgon jobbar ante hela dagen så vi får se vad jag & c hittar på, men om det är fint väder så blir det nog en tripp till stan & marknaden i bonnstan. Nu ska jag gå & se hur det går för A att söva lilleman.. & sen äta middag. Nu börjar jag bli riktigt hungrig!



Här badar prinsen i mejas pool:)


Kommentarer
Postat av: e

wow, 2 inlägg på samma dag, och dessutom en bild, här händer de grejer ! ;)

2011-08-12 @ 22:37:00
URL: http://finnsisjon.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0