snor & gnäll.

Lilleman har blivit förkyld, snoret rinner & nu i afton har han också börjat hosta. Det är så synd om honom för även om han inte har feber så märker man att han inte är riktigt fräsch. Idag har han ramlat två gånger på ansiktet vilket resulterat i minst tre röda märken. Stackarn. Jag börjar nästan tro att han har blivit förkyld och gnällig medvetet så att jag ska se fram emot skolan lite mera:P  Det är nog ingen som gillar gnälliga barn, men det bästa med det är ju att man får mysa lite extra:)

Nu är det mindre än en vecka tills min mammaledighet är slut, för den här gången:P Och just nu känns det faktiskt bara roligt. Lite tungt är det ju alltid när man har varit och lånat hem en bråkdel av all litteratur & inser att det är en heeel del läsande i höst. Och av erfarenhet så har jag ju egentligen inget "läshuvud". Men, det ska nog gå bra. Det är ju inte så värst länge kvar innan jag har frida med mig vid min sida, bara denna hösttermin + lite mera. Och nu har hon dessutom ordnat så jag slipper åka själv till luleå den första dagen & det tackar jag såå mkt för! :)

Imorgon är ante ledig och just nu har vi inte så många planer. Det går inte att göra så mkt mer än att vara hemma nu när charlie är lite hängig. Det kan hända att jag lämnar mina grabbar en stund för en sväng på stan.. men vi får se hur det känns imorgon.

Snart kommer älsklingen hem & det ska bli så kul. Han har bara varit borta några timmar men jag har kommit på lite saker till charlies rum som jag måste berätta om!
Jag hoppas ni alla har en underbar kväll!
kram på er!

Idag bjuder jag på en bild på mina älskade busfrön. Tänk vilken tur jag har som har en sån underbar guddotter. Det är nästan för bra för att vara sant att jag & en av mina absolut bästa vänner får barn med bara tre månaders mellanrum. Det ska bli så roligt att följa dessa två underbara barn på deras väg genom livet!
Älskade hjärtegryn♥



Kommentarer
Postat av: e

vad fint skrivet :) och meja älskar ju verkligen sin gudmor!

2011-08-23 @ 22:30:55
Postat av: Frida

Så underbart fina de är men jag måste säga att jag hajade till för meja påminner sååå mycket om Märta med sitt hår hehe. Stort lycka till imorgon nu då skolan drar igång och kör försiktigt nu:) kramisar

2011-08-28 @ 19:58:49
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0