bära eller brista.

För en liten stund sedan skickade jag in det sista inlämningsarbetet för i år, men jag har en liten känsla av att det inte blev så bra som det kanske borde ha blivit. Men jag känner att jag bara kommer sabba arbetet mer om jag fortsätter att putsa på det. Jag skickar in & håller tummarna på att jag får ett G istället..
Så skönt det ska bli att lägga alla böcker på hyllan ett tag så att man får fokusera på någonting annat i några dagar!

Julen är över för i år & som vanligt så blev det 4 julfiranden som det alltid blir när man har föräldrar på skilda håll. Huset är fullt av nya leksaker och C vet inte riktigt vad han ska leka med så det ligger leksaker överallt i hela huset. Under julveckan så har även lilleman börjat gå, helt själv! Han tycker ändå bättre om att springa med gåvagnen men det är nog bara för att det går snabbare. Men det dröjer nog inte länge förrän han skippar vagnen och springer själv. Tänk vad stor han blev när han började ta några steg. Vår storkille!

Jag har också under veckan fått känna på den enda baksidan av att vara förälder, oron över att någonting allvarligt ska hända. Förra söndagen ramlade charlie ner för trappen till källaren & jag var helt säker på att jag inte skulle få krama om vår prins nåt mer. Men vi har en liten hårding till son för jag tror att jag tog mer skada än vad han gjorde. Trots att han såg pigg ut & inte hade ont någonstans så blev det ändå ett första besök på akuten men som tur var så gick allt jättebra. Han fick inte ens ett blåmärke. Nu så skär det till lite extra i hjärtat varje gång han börjar gråta för att han gjort illa sig. Oron över att någonting ska hända är det nog bara att vänja sig vid.. den känslan kommer man nog att ha sålänge man lever.



Kommentarer
Postat av: Bea

Men! Så kul att han vågat släppa taget om rullatorn!! Heja Charlie :D

2011-12-27 @ 22:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0