beslutsångest.

Nu har jag snart suttit & letat en jul/nyårs klänning på nätet i en veckas tid utan att hitta någon som jag tycker om. Att det ska vara så svårt. Varje år, samma visa. Det slutar alltid med att jag rotar fram något i sista minuten från garderoben.. Så för att vara lite förberedd i år kanske man ska gå igenom de tre klänningar jag har för att se om någon kan funka. Svaret är såklart Nej! Det får helt enkelt bli en dag på stan & trängas med alla andra skellefteåbor!


Imorgon väntar en fullspäckad med trevlig dag. Vi börjar med ett besök hos favorit familjen i sjön & avslutar dagen på hemmaplan med den årliga julklappsleken med mammorna:) Underbart!!



Kommentarer
Postat av: e

Du skulle ha sagt nåt så hade du ju kunnat rota lite i min garderob'! tack för besöket förresten :)

2011-12-18 @ 19:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0