lyx.

Idag startade jag morgonen på Lycka där det blev att klippa, färga & slinga håret. Jag tycker det är lika mysigt varje gång jag är hos frisören för finns det någonting bättre än att bli lite ompysslad, få massage medan någon tvättar håret på en & dessutom veta att man är betydligt snyggare när man går därifrån än när man kom dit?! Nej, jag tror inte det. (eller okej det kanske det gör men otroligt mysigt är det)

Hela veckan har jag gått & varit lite nervös inför att lämna C & då är det inte för att han skulle vara hemma med ante utan mest för min egen skull. Det var ju första gången jag skulle vara själv en längre stund utan lilleman. Men det hade gått så himla bra när jag var borta så jag funderar starkt på att göra om det:P haha.
När jag kom hem hade de nämligen gått en långpromenad, städat toaletten nere, dammsugit, tvättat & kört en diskmaskin. Jag hade dessutom en tallrik i köket med lunch som bara var att värma upp. Helt underbart!
Att charlie dessutom bara ville äta en gång inatt är ju tillräckligt lyxigt bara det:)

Nu ska vi snart följa svärfar till solbacken & ikväll blir det nog en promenad med lilleman medan ante är & bowlar.
kram på er!

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack, det ska jag absolut göra =) och grattis till bebisen!

2011-02-04 @ 12:42:38
URL: http://enlitenida.blogspot.com
Postat av: Elin

Men Hej, vad roligt! :) Ser att du också har ett riktigt litet charmtroll (jo vänta bara, snart är han också där och kryddar till vardagen med bus) ;) Vilken fin familj ni är och stort Grattis till pojken! :) Trevlig helg!

2011-02-04 @ 20:36:22
URL: http://mejelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0