minusgrader.

Idag var det tänkt att jag & charlie skulle ta bussen upp till stan så att vi kunde hämta hem bilen som varit på service sen i fredags. Vi hade kunnat hämta den redan i fredags eftermiddag men eftersom ante blev så försenad hem från stockholm så har den fått stå i stan hela helgen. Men eftersom det är så fruktansvärt kallt idag så ska jag nog hålla mig inomhus med lilleman, så vi får se hur det går att ta hem bilen. Jag håller tummarna på att den vill starta, för när det varit såhär kallt hela helgen & ingen motorvärmare så blir det nog svårt..

Igår var vi en sväng till sjön & hälsade på familjen Lidman/Lundström & det var lika trevligt som vanligt. Charlie gjorde allt han kunde för att charma in sig hos meja! men hon var lite svårflirtad igår, nästa gång kanske det går bättre:P
Annars så har helgen varit rätt så lugn, vi blev bjudna på surströmming hos svärfars i lördags men annars har vi bara tagit det lugnt & varit hemma. Det är faktiskt rätt så skönt att ha en helg som man kan ta lite som den kommer utan att ha bokat in sig i förväg.
Den här veckan är dock rätt så fullspäckad, men det ser jag faktiskt fram emot.. förra veckan var liite väl lugn!:P

Nu verkar det som att lilleman håller på att vakna så det är väl bäst att gå & hämta honom.
kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0