sol!

Vilken härlig dag det har varit idag!:) men trots det fina vädret så blev det en stadsrunda för mig, Charlie & mamma. Vi började ute på söder på elektrolux där mamma kikade på lite kök, därefter åkte vi in till stan. Mamma hade bokat in träning på 360 halv 2 så det blev bara drygt en timma på stan. Under tiden mamma tränade hade jag tänkt åka upp på solbacken & handla & sedan åka tillbaka till stan för att hämta mamma. Men, under den korta tid vi var på stan kom jag på den briljanta idén att jag skulle gå till solbacken & låta mamma ta bilen. Sagt & gjort jag började promenera.. men att gå till solbacken från centrum i världens varmaste jacka en solig & varm dag som denna är inte att rekommendera! Jag var blöt i svett redan innan jag kommit till isladan & när jag närmade mig brandstationen så vaknade charlig & han visade på en gång att han inte trivdes i vagnen så han skrek hysteriskt sista biten & behöver jag säga att jag svettades ännu mera då? Så sista biten blev det att halvspringa för det märktes att lilleman var hungrig & då är det inte mkt som hjälper annat än mat! Ante såg rätt chockad ut när jag, knallröd i ansiktet stövlade in på Ica med en Charlie som blev knäpptyst & glad direkt vi gick in genom dörrarna till butiken. Men ännu nöjdare blev han när han fått äta lite, t.o.m så nöjd att han pratade hela tiden vi handlade. Barn är ju för underbara, ena stunden vet man inte. Vad man ska ta sig till när de bara skriker & direkt de ler eller "pratar" så smälter man direkt:) Det blev visst lite längre inlägg än vad jag hade tänkt & betydligt jobbigare eftersom jag skriver från telefonen.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej Johanna ! - Såg bilderna du hade tagit på Meja och Charlie, så himla fina kort !! - Vilken slags kamera har ni?!

2011-02-27 @ 21:04:30
URL: http://harslutarallmanvag.blogspot.com
Postat av: Anneli

Tack för kameratipset...jo det är inte lätt att hitta rätt bland allt utbud ! - Man får väl blunda och peka ;) !

Ha det bra allihopa !

2011-03-06 @ 19:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0