veckan som gått..

Upptäckte just att det var drygt en vecka sedan jag uppdaterade här i bloggen. Och det har faktiskt hänt rätt så mycket sedan sist. Jag har fikat med en väldigt fin vän & hennes dotter på kopparstark (såklart), vi har varit ute på många promenader, vi har varit hundvakt, vi har haft riktigt trevligt middagsfrämmande,vi har haft besök av/hälsat på svärmor, svärfar, mamma & pappa, vi har haft besök & guidat dem runt i vårt hus, vi har träffat en liten bebis vilket gjorde att vår bebis snabbt blev större, vi har ätit middag på olearys, vi har skottat snö & säkert en massa fler saker. Men det absolut bästa med veckan som gått är nog att jag har fått mysa med mina pojkar. Vi försöker få in lite rutiner kring Charlie & då främst med sovtider på kvällarna, men han vill inte vara uppe så länge så när han blir trött så lägger vi isäng honom. Och för det mesta så somnar han rätt snabbt:)

Imorgon har vi kanske tänkt börja riva lite i charlies blivande rum, eller så passar vi på att umgås alla tre eftersom ante är ledig. För på torsdag åker han till sthlm till på fredag & det betyder ju att jag & charlie blir helt själva. Det kommer säkert att gå jättebra, vi är ju själva hela dagarna.. det är mer natten jag är lite orolig för. Jag har ju så svårt att sova om jag inte har ante vid min sida, men det ska nog gå bra ändå:P

Nu ska jag vänta på att lilleman vill äta en gång till innan jag också kastar in handduken.. och har han inte vaknat inom en timma så kastar jag in handduken ändå. haha.

Godnatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0