host host.

Jag trodde att jag hade gjort bort att vara sjuk & var så nöjd att slippa febern. Men det tog tyvärr inte så lång tid innan förkylningen kom tillbaka. Tack & lov utan feber denna gång. Men att gå runt & hosta/snora är jag mer än gärna utan. Det känns iallafall skönt att Charlie inte trillat dit, iaf inte så mycket. Den enda skillnaden är väl att han är mer kramgo & vill vara i famnen mer men det tycker jag bara är mysigt! Just nu ligger han på mig & sover, älskade barn! det är bara synd att jag väcker honom varje gång jag hostar. Ikväll blir det nog bara en lugn hemmakväll med mina pojkar men nu blir det en promenad till svärmor för en kopp kaffe. Jag hoppas att ni får en trevlig helg & jag ska försöka lägga in lite bilder på lilleman också. Det börjar vara ett tag sedan nu.

Kommentarer
Postat av: e

krya på dig vännen. och hoppas ni får en trevlig helg trots förkylning! ser fram emot bilder på lillgubben !! :)

2011-01-21 @ 16:15:43
URL: http://finnsisjon.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0