mammahjärnan

Oj oj, det märks verkligen att man blir lite mera förvirrad som mamma. Min hjärna går ständigt på högvarv känns det som vilket inte alltid är så lätt. Igår när jag var hos Frida & träffade brudarna så lyckades jag självklart glömma skötväskan så under dagen så blir det en promenad till ursviken för att hämta den. Iofs en välbehövlig promenad men det är ju aldrig roligt att glömma saker! Så nu hoppas jag bara att det inte är så kallt ute mitt på dagen:) nu har lilleman ätit klart så nu säger vi godnatt igen:)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är inte lätt alla gånger, och speciellt inte när man är sjuk samtidigt..jag skulle lägga in tvätten i skåpen men upptäckte nån dag senare att det var ju värsta kaos därinne..inget låg på rätt plats..vad tänkte jag? =P

2011-01-13 @ 08:11:18
URL: http://minsonsmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0