sjukling.

Imorse när jag vaknade så kände jag mig inte riktigt bra. Jag hade ont i hela kroppen & framförallt i huvudet. Så mina planer på att gå på stan med mamma gick inte riktigt som jag hade tänkt. Istället för att slösa pengar blev det att bädda ner sig i soffan & sova istället. Mitt på dagen hade jag 39 graders feber & var helt utslagen. Eftersom Ante jobbade till fyra så fick jag & Charlie mysa hela förmiddagen & när man har en sån snäll son som han är så är det faktiskt inte så jobbigt att vara själv hemma & sjuk. Charlie har sovit bredvid mig, han har skrattat & pratat så han har varit glad trots sin tråkiga mamma.
Nu ikväll efter att jag fått i mig lite mat & mycket vätska så känns det mycket bättre & febern är nästan borta. Eftersom jag nästan aldrig har feber så är jag glad att de oftast går över lika fort som febern kommer:)

Nu blir det nog att lägga sig & sova igen så jag förhoppningsvis är helt frisk imorgon:)
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: karin

hoppas du är frisk idag!

2011-01-08 @ 15:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0