upp & ner..

Ikväll var det meningen att vi skulle se hockey hos frida, fredde & mollie. Och jag hade sett fram emot det väldigt mycket, men eftersom C inte riktigt varit sig själv under helgen.. skrikit mer än vanligt på kvällarna & velat äta i stort sett jämt (iaf så känns det så) på nätterna så vågade jag inte riktigt åka dit ikväll. Jag tror att det är magen som spökat för han för det har varit ett annat skrik än mat & sov skriket.. och jag blir så förtvivlad när man märker att han har ont så därför kände jag att det var bättre att vara hemma. Det är bättre att han skiker hemma där ingen blir störd:P Men vi får boka in en annan dag att ses istället:)

Nu ska jag snart lägga isäng lilleman för nu böjar han bli trött.. & jag håller tummarna på att han vill sova lite mer inatt så jag orkar gå till föräldraträffen på ekan imorgon:)


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej vännen!

Ett tips kan vara att testa ge lite ersättning och se vad han säger om det. Han kanske blir för ivrig när han ska äta och inte får i sig det han behöver vilket bidrar till att han vill äta hela tiden men ändå aldrig är nöjd (refererar till egna erfarenheter). Sedan vet jag inte om han blir ledsen när han ligger ner men Mollie blev det när hon var liten så vi kollade upp det och hon hade ont i öronen. Sköt om er nu så hoppas jag att vi kan ta vår mys-hockeykväll snart!!

Många kramisar

2011-02-01 @ 14:57:47
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0