jag ber om ursäkt!

Sedan sist jag skrev har det hänt många saker. Men jag har inte tänkt berätta om allt för det skulle bli alldelens för långt & för jobbigt för er att läsa.
Sedan jag skrev sist har ante haft semester i fyra veckor & dessutom börjat om att jobba. Vi har varit på semester till grängesberg till syster & lite utflykter till bla örebro. Vi har hunnit tillbringa flera nätter i alla olika stugor & umgåts med familjen & vänner. Vi har besökt byske marknad & fikat i furögrund. Sommaren har varit helt underbar & än är den inte slut så vi fortsätter att bara njuta av solen & värmen.

Det största som hänt under sommaren är nog att lilleman har börjat krypa & "klättra". Direkt han kom på hur man skulle göra för att krypa så började han dessutom att dra sig upp för allt som går att dra sig upp på. Han har fått en egen lite pool som han än så länge bara hunnit bada en gång i men det lär bli fler för han gillar det riktigt mycket:) Vi har självklart hunnit ta lite bilder i sommar men eftersom min dator har gått sönder så får ni tyvärr vänta tills jag orkar lägga in bilderna på mammas som vi lånar just nu.

Eftersom sommaren varit så härlig så har det inte funnits någon tid till att uppdatera bloggen. men nu vet ni iallafall att vi lever & mår bra.

Nu ska jag snabb röja lite här hemma innan det är dags för en film.
kram på er!


Kommentarer
Postat av: karin

bara ett gott tecken att inte hinna sitta vid datorn. men jag saknar er och gillar att läsa om vad ni gör :)

2011-08-04 @ 15:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0