isolerad.

Ja, det har varit lite aktivitet här på bloggen de senaste dagarna. Men det beror på att vi haft besök av den inte så trevliga magsjukan. Torsdagkväll var det min tur att åka dit så jag spenderade hela natten inne på toaletten & "sov" på golvet. Söndagmorgon var det charlies tur att bli sjuk & tisdagskväll var det antes tur att spendera natten & morgonen på toaletten. Så istället för att fira att ante hade semester & göra alla saker i charlies rum så blev det att sova & försöka bli friska. Stackars charlie blev tvingad att dricka vätskeersättning i stort sett hela dagarna vilket inte alls var speciellt uppskattat. Men trots att detta var den absolut värsta magsjukan båda jag & ante har haft så fick ändå charlie en lindrigare variant som gjorde att han aldrig blev riktigt slut. Så det var ju skönt!


Nu när vi blivit friska, det är bara charlie som behöver få lite mera mat i magen & lite mera krafter, så börjar semestern på allvar. Vi börjar midsommarfirandet ute hos svärmor för lunch & sedan åker vi vidare mot stugan för att fira med underbara vänner. På lördag stannar jag nog i stugan medan ante åker hem för att gå på midsommartravet en sväng & sedan på söndag så styr vi mot grängesberg med en hotellnatt i sundsvall.
Så nu håller jag tummarna för bra väder imorgon & att vi får en underbar vecka i grängesberg:)


Trevlig midsommar kära läsare:)
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Bea

Glad midsommar! Skönt att magsjukan är över :) Kramar

2011-06-24 @ 08:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0