sommarlov!

Idag packade jag in hela familjen i bilen & styrde mot bodbysund där det vankades skolavslutning. Och jag tycker inte att det är sommar förrän man har varit på en skolavslutning. Så nu är det fritt fram för värmen att komma tillbaka:) Det var riktigt mysigt att träffa alla barnen & lärarna igen! Alla barnen hade vuxit jättemkt så det var verkligen längesedan jag var där. Vädret kanske kunde ha varit lite bättre, men det regnade iaf inte så det årliga tårtkalaset gick att ha utomhus, och det är lika roligt varje år att se alla tårtorna. Jag blir helt faschinerad varje gång! Så många tårtor på en & samma gång!
När vi kom hem därifrån blev det att äta lunch & sedan skicka iväg ante till jobbet. Så jag & charlie passade på att gå en långpromenad runt skelleftehamn i solskenet & när vi nästan var hemma så ringde mamma & var sugen på en promenad så vi hakade på henne en vända till:) Riktigt skönt! Och mina nya skor är helt underbara att promenera i. love them!


Nu sover lilleman & jag ska sätta mig i soffan & se äntligen hemma & äta mina efterlängtade frusna vindruvor!
Imorgon blir det först bus med Meja & på kvällen blir det kalas för Milo. En fullspäckad dag:) Men det tycker vi om!
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0