afternoon tea

Idag har vi haft en riktigt mysig söndag. Vi började med en långpromenad runt hamn & sedan gick vi på kopparstark där det var afternoon tea party. Det bjöds på massor med godsaker, scones, skorpor, marmelader, ost m.m. riktigt trevligt så det rekommenderar jag starkt! Vi hade dessutom riktigt trevligt sällskap, tack för det:) Ikväll blev det ett core-pass med mamma & jag känner redan nu vilken smärta jag kommer ha imorgon av träningsvärk. Nu ska vi försöka se en film utan att somna & imorgon ska jag träffa tjejerna på stigs & mest längtar jag att få träffa lilla Märtha:) jag hoppas att ni haft en lika bra helg som jag haft:) kram från mig! (Ni märker nog att jag skriver från telefonen, för det blir alltid så konstiga & osammanhängande inlägg. Jag orkar nämligen inte skriva så utförligt )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0