dop.

På lördag är det dop för Charlie som står på schemat. Alla servetter är vikta, kakorna är bakade, dopklänningen är fixad, mina kläder är köpta, Antes tvättade osv. Imorgon ska jag & C åka & hämta Lisa & Johan som kommer hem & sedan ska vi åka till församlingshemmet och duka. Dopet är redan klockan 11.00 på lördag så därför känns det skönt att vi får duka redan imorgon, det lär bli nog stressigt & nervöst ändå på lördag:P

Idag har jag träffat en massa mammor & barn på kopparstark, fiket firar idag 1-års jubileum & det måste man ju stödja. Blev en tonfisksallad & special cupcake, riktigt smarrigt!
När vi kom hem från fiket så började jag städa lite.. för jag vill ju att det ska vara någorlunda fint här hemma när syster kommer på besök.

Annars då.. jaa, Igår fick jag spontanbesök av frida & märta som uppskattades riktigt mycket, sedan blev det en stadstur med emma & meja som också uppskattades väldigt mycket:)

Jag vet att jag inte är så duktig på att uppdatera här på bloggen men nu för tiden finns det så mycket annat att göra än att sitta & blogga. Så ni får helt enkelt stå ut med att det inte är så mycket uppdateringar. Jag ska göra mitt bästa & åtminstonde skriva en gång i veckan men jag ska inte lova nåt.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe & vänta på att mina grabbar kommer hem från farmor!
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0