sällskapssjuk!

Idag är ante ledig vilket uppskattas otroligt mycket. A håller just nu på att skotta av altantaket medan C ligger ute i vagnen & sover. Men, jag hoppas att han snart vaknar så jag får kramas lite:)
Igår blev det en riktigt trevlig förmiddag på kopparstark med väldigt härliga människor. Jag blir lycklig av att träffa folk & bara sitta & prata. Jag behöver det för att orka med andra saker. Jag är en sällskapssjuk människa!

På eftermiddagen när A kom hem från jobbet så gick vi på en promenad & under tiden så kom vi på idén att vi skulle åka upp till stan & äta på Max. När vi kom dit så var Charlie på strålande humör, han pratade & skrattade & charmade. Så medan A stod i kön så satt vi bara & busade.. När då väl maten var klar & A satte ner brickan på bordet, ja då blev det en totalvändning! C vägrade att sitta i babyskyddet. Han ville inte stå, inte sitta, inte bli buren.. det var en blandning av hunger & trötthet & värme tror jag & det efterlängtade besöket på max slutade väldigt hastigt med endast halväten mat.haha. Tänk vad panik man kan få när ens barn skriker på så offentliga ställen:P Det är inte alltid lätt att vara liten & jag blir alltid lika förvånad över hur fort de kan vända från att vara sprudlande glada till att vara arg som ett bi!



Ikväll är det återigen träning som gäller & jag är så taggad. Onsdagar är just nu den bästa dagen på veckan:)
Ha en trevlig dag allihopa! kramar!


Kommentarer
Postat av: e

jamen han ville väl OCKSÅ ha en hamburgare, fattar ni väl... ;)



hoppas jag kan komma ikväll, annars får du träna från mig också! :)

2011-03-02 @ 17:03:24
Postat av: Moa

Haha Charlie kanske föredrar Frasses! :)

2011-03-03 @ 13:09:02
URL: http://moawestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0