inte min dag.

Idag är det inte riktigt min dag. Allt jag har gjort idag har gått fel på ett eller annat sätt.
Vi började med en promenad till ica där jag gick runt & tog det vi behövde handla, gick till kassan & la upp allt på bandet för att sedan betala. Men, pengarna låg kvar hemma så det var bara att lägga tillbaka alla varor & traska hemåt igen. Utan mat.
När charlie somnat passade jag på att börja med bakningen. Rabarbermuffins stod på schemat. När jag senare ska tillsätta bakpulver så upptäcker jag att burken redan är öppen & inser då att jag redan tillsatt bakpulver i tron om att det var vaniljsocker. Men, efter lite mixtrande hit & dit så är dom nu klara. Jag har dock inte vågat smaka på dem än:P
Senaste grejen som hänt är att när jag skulle dammsuga så gick bara dammsugarsladden att dra ut ca 2 meter sen tog det stopp. Inte det lättaste att dammsuga då kan jag lova!

vad ska hända härnäst då? jag tror att jag ska försöka göra så lite som möjligt så vi slipper fler misslyckanden!:)

Kommentarer
Postat av: emma

haha.. (förlåt) men det var då verkligen inte din dag idag! det var helt enkelt inte meningen att du skulle vara duktig och baka och städa !

2011-05-26 @ 19:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0