tjugofemte november tjugohundraelva

Idag är det mindre än en månad kvar till jul & än så länge ingen snö. Snarare regn. Jag tycker fortfarande att det känns som september och julkänslorna har tyvärr inte riktigt hittat till dungatan än. Men för att hjälpa julkänslorna lite på traven så lyser det några stjärnor & tomtarna har fått flytta fram från garderoben. För att det ska bli riktigt fint här hemma fattas det två stora stjärnor som ska få hänga i vardagsrumsföntret + julgardiner i köket. Men innan helgen är slut ska det nog finnas på plats:) Det behövs bara ett besök i affären först!

Den här fredagen har bjudit på lite advetspynt och fika med bästa pluggtjejerna. Jag kallar dem fortfarande för pluggtjejerna trots att det i dagsläget inte är någon av dem som pluggar:P Frida kommer ju tillbaka men det är inte förrän i februari. Det är så roligt att träffas allihopa och när vi började läsa för snart 2,5 år sedan så var det bara vi + två barn på våra träffar. Idag är det vi + fem barn. Men vi väntar spänt på den sjätte. Tänk så mycket som har hänt på de här åren:) Tack för idag tjejer & tack frida för gott fika!


Imorgon väntar ett två timmar långt besök hos frissan för min del & jag lovar er att det är välbehövligt! Så det ska bli skönt att se ut som en människa igen! Underbart!
Nu tror jag att jag ska lägga mig i sängen & se lite NCIS & vänta tills Ante kommer hem.
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Moa

Den sjätte är sugen på att komma ut och leka med de övriga fem. :)

Och tack själv för i fredags! Kram

2011-11-30 @ 01:44:58
URL: http://moawestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0