fredag.

Nu är snart första veckan som student avklarad. Dagarna i luleå blev långa eftersom vi valde att köra mellan varje dag. Men eftersom vi är tre stycken så gick det ändå riktigt bra. Tack vare Frida så har jag fått två underbara brudar i min grupp & jag tror att det kommer bli en riktigt rolig höst! Jag hoppas bara att jag har något att tillföra för de har ju lite mera erfarenhet än mig! Men, nåt borde jag ju kunna hjälpa till med:P Det känns iaf jättebra att vara med i en grupp som man trivs tillsammans med. Första redovisningen är redan nästa fredag så det blev inte direkt någon mjukstart!

Igår & idag har det inte hänt så mkt. Ante har jobbat och jag har försökt att plugga lite när jag fått chansen. Det har också blivit en hel del städning här hemma. Både igår & idag har jag dammsugit, dammtorkat & skurat. Det brukar nämligen bli så direkt jag börjar skolan.. varför vet jag inte riktigt? :P

Charlie har invigt sitt rum & det gick väl sådär. Det var första natten igår & då vaknade han typ hela tiden, men ikväll har han än så länge inte vaknat en enda gång. Men då har han iofs bara sovit i en timma:P Det är bara att kämpa vidare.. snart kanske vi får en hel natts sömn;) Vore ju lovely!

Nä, nu ska jag också se lite fotboll:)


Varför ska man sova när man kan stå & busa med mamma & pappa istället?;)


Kommentarer
Postat av: karin

härligt att du trivs nu när du är back in school :)

kram till er!

2011-09-03 @ 10:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0